Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat nu?

Wanneer je de bevestigingsmail niet hebt ontvangen, dan kan het zijn dat deze wordt tegengehouden door de spamfiler van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om jouw spammails te controleren. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met ons via info@legoutdescouleurs.be.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het is mogelijk om je bestelling nog te wijzigen, indien deze nog niet te ver in het proces is. Neem dus zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan telefonisch via 0472/73.90.14 of je kan ook een mailtje sturen naar info@legoutdescouleurs.be. Als de wijziging is gelukt, ontvangt u van ons nog een bevestigingsmail.

Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen aan mijn bestelling of de bestelling laten inpakken?

Ja, dat kan. Bij het afrekenen vermeldt u dit in het vak 'extra info'.

Zijn de betalingen beveiligd?

De online betalingen in onze webshop gebeuren via Mollie. Mollie voldoet aan alle richtlijnen voor de veiligheid van internetbetalingen, opgesteld door de Europese Bankautoriteit.

Kan ik een factuur ontvangen voor mijn bestelling?

Indien u een factuur wenst, vermeldt u dat bij 'extra info' bij het afrekenen. We bezorgen u dan zo snel mogelijk een factuur via e-mail.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Persoonlijke gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het beheer van jouw bestelling, de dienst na verkoop en om informatie over legoutdescouleurs.be op te sturen. Gegevens worden in geen geval doorgegeven aan derden. Voor meer informatie kan je onze 'privacy policy' raadplegen.